• Mon, 09/10/2018 - 12:38

اساسنامه

اساسنامه

اهم وظایف و مأموریت های سازمان در چارچوب وظایف قانوني شهرداری به شرح  ذیل است:

1 )مدیریت تهيه و اجرای مطالعات طرحهای جامع و تفصيلي مدیریت پسماند.

2 )مدیریت اجرایي كليه پسماند ها خشک شامل برنامه ریزی، ساماندهي، مراقبت وعمليات اجرایي امور مربوط به كاهش توليد، تفکيک از مبدأ، ذخيره سازی، جمع آوری، حمل و نقل، انتقال، جداسازی، بازیافت، پردازش ودفع پسماندهای عادی و جزء ویژه آن و پسماندهای عمراني و ساختماني .

3 )تلاش در جهت بهينه سازی و كمينه سازی توليد پسماندهای عادی و جزء ویژه موجود در پسماند عادی و تفکيک آن از طریق آموزش و اطلاع رسانی و همکاری با بخشهای صنعتی، كشاورزی، بازرگاني و خدماتي، اداری و غيره.

4 )شناسایي و بکارگيری تکنولوژیهای نوین ومتناسب باویژگيهای كمي وكيفي پسماندهای توليدی و مدیریت ایجاد واحدها و تأسيسات بازیافت، پردازش، دفع و تبدیل پسماندها.

5 )پيگيری،پشتيباني ومشاركت فعال در فرآیند تدوین قوانين، ضوابط،دستورالعملها، سياستگذاریهاو استانداردسازی امور مربوط به مدیریت پسماندهای خشک و جزء ویژه موجود در پسماند عادی

6 )كاهش تصدی­گری و بستر سازی لازم جهت احداث واحدها وكارخانجات بازیافت، پردازش، دفع و تبدیل پسماندها مطابق طرحها و برنامه های مصوب مستقيما یا از طریق مشاركت و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصي در زمينه كليه فعاليتهای مرتبط با سازمان

7 )تأمين ماشين آلات و تجهيزات موردنياز جهت تأمين اهداف و انجام وظایف شهرداري اصفهان

8)مطالعه و پژوهش بمنظور بهينه سازی و بهبود مستمر روشهای عملياتي انجام مطلوبتر فعاليتهای سازمان.

10 )پيگيری امور جرائم و تخلفات مدیریت پسماندها و ضابطين قوه قضائيه مطابق شيوه نامه های مربوطه.

11 )ایجاد سامانه اطلاعات، پایش و ارزیابي مدیریت اجرایي پسماندهای خشک و جزء ویژه آن و پسماندهای عمراني و ساختماني.

12 )بازاریابي، درآمدزایي و فروش كليه اقلام حاصل از فرآیند مدیریت انواع پسماندهای شهری.

13 )افزایش آگاهيهای عمومي و جلب مشاركت شهروندان از طریق آموزش، فرهنگسازی و اطلاع رساني در فرآیند اجرایي مدیریت پسماندها .

14 )ارائه خدمات ومشاوره تخصصي به سایر شهرداری ها،دهياریها، شهروندان، دستگاه ها، سازمان ها، نهادهاو غيره در حوزه فعاليت ومأموریتهای سازمان با اخذ بهای تمام شده خدمات.

 

.:جهت دریافت اساسنامه پیشنهادی سازمان کلیک نمائید:.